سئو خارجی با کمترین هزینه
چک لیست سئو خارجی 2024 + 6 قدم مهم برای بهینهتر کردن سئو Off-Page
هم چنین تخصص شرکت سئو، تجربه سئوکار و تعداد خدماتی که برای سئو داخلی و خارجی سایت انجام می شود، روی تعرفه سئو موثر است. نوع فعالیت شما، کلمات کلیدی keywords و هم چنین تعداد فعالیت های مجری (شرح وظایف سئو داخلی و سئو خارجی سایت) روی تعیین قیمت موثر است. اما از یک نگاه دیگر می توانیم برای محاسبه هزینه سئو از یک فرمول دیگر هم استفاده کنیم. قیمت سئو ماهیانه ، قیمت سئو ساعتی و قیمت سئو کلمه ای اصطلاحاتی است که ممکن است شنیده باشید. در این نوع سئو میان رده، شرکت سئو معمولا یک استراتژی بازاریابی محتوا را برای یک تجارت ارائه می دهد.
چون در این سالها آنقدر در فرومها پیامها و کامنتهای اسپم گذاشته شده است که تمام لینکهای آن نوفالو شده است. درباره مفهوم و اهمیت آن و تاکتیکهایی که باید استفاده کنید تا وب سایت شما رشد کند. تیم تحریریه یکتانت تلاش میکند با تولید محتوای باکیفیت و فایدهدار، مسیر دیجیتال مارکتینگ را برای شما هموار کند. وقتی از سئوی داخلی یا On-page SEO حرف میزنیم، منظورمان کار کردن روی همهی اصول، ابزارها و تکنیکها در وبسایت خودمان است؛ یعنی جاهایی که اختیار و کنترل کامل روی آنها داریم. تا زمانی که شما این هزینه را پرداخت می کنید کلمه کلیدی شما در صفحه و نتایج اولیه گوگل قرار میگیرد. انجام خدمات سئو سایت برای یک سئوکار سایت می تواند به گونه ای دیگر تقسیم بندی شود، اینکه متخصص سئو از چه روش های اصولی و به چه شیوه ای استفاده می کند متفاوت است.
برای مثال در یوتیوب، وبمسترها و سئوکارهای مجرب به آموزش مباحث مختلف سئو آف پیج میپردازند. یک سورس آموزشی دیگر، دورهها و پکیجها هستند که برای تهیهشان باید هزینه بپردازید. ثبتکردن سایت در دایرکتوریهای اسپم و بیکیفیت به امید دریافت بکلینک، یک راه دیگر برای به باد دادن تلاشهاست. دایرکتوریها و سوشال بوکمارکها معتبر حتی در صورت وجود، به احتمال کمی با سایت ارتباط معنایی خواهد داشت. یکی از جالبترین متریکها در بررسی عملکرد سئو Off-page، ترافیک رفرال است.
اجرای آنها مزایای رقابتی بینظیری در اختیار کسبوکار قرار میدهد. در ادامه با چند نمونه از مهمترین استراتژیهای سئو خارجی آشنا میشوید. سئو خارجی به یک دست نامرئی شباهت دارد که وبسایت را از اعماق صفحه نتایج (SERP) بیرون میکشد و به اوج شهرت میرساند. این استراتژیها به برند اعتبار میدهند و ارتباطات معنادار در وب ایجاد میکنند. بک لینک پروفایلها همان تجزیه و تحلیل لینکهایی هستند از دیگر وب سایتها به سایت شما اشاره مینمایند. از آنجایی که موتورهای جستجو این نوع لینکها را یک نوع رای اعتماد به سایت شما میدانند، مهم است که وضعیت آنها را ارزیابی کنید.
به یکی از مهمترین قسمتها در چک لیست سئو خارجی میرسیم که حساسیت بالایی در این قسمت وجود دارد. این بخش آنقدر مهم است که از نظر بسیاری، سئو خارجی در لینک سازی خلاصه میشود. فرقی نمیکند قصد خرید بک لینک را دارید یا میخواهید اقدام به ثبت رپورتاژ در سایتهای دیگر کنید. زمانی که انجام این کارها بدون برنامه و بدون در نظر گرفتن جزئیات باشد، تاثیر حداکثری را نخواهید دید. در ادامه این مطلب میخواهیم روند استاندارد و اصولی که باید قدم به قدم در جهت انجام سئو خارجی طی کنید، با هم بررسی نماییم.
تریبون به واسطه همکاری با بسیاری از سایتهای پربازدید و خبری و معتبر، پکیجهای تخفیفی مختلفی برای مشتریان درنظر گرفته است. این به این معناست که شما میتوانید آنها را برای موتورهای جستجو بهینه سازی کنید تا نتایج خوبی از افزایش ترافیک سایت بدست آورید. سئو (SEO) یک شاخه از دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال و مخفف عبارت “Search Engine Optimization” به معنای بهینهسازی موتورهای جستجو است. خدمات سئو داخلی، سئو خارجی، سئو فنی و محتوا از جمله خدماتی هستند که ممکن است ارائه دهندگان سئو آنها را به صورت جداگانه یا در یک بسته ترکیب کنند. همچنین، به میزان تعهد زمانی و نیازمندیهای مستمر نیز توجه کنید، زیرا این نیز میتواند تعیینکننده هزینه انجام سئو باشد.
البته در این روش درست است که تعرفه سئوی سایت شما در اولین نگاه ممکن است بسیار کم باشد ولی در عمل مزایا و معایبی هم دارد که بهتر است از ان مطلع باشید. پلاگین یاب برای توسعه وب و کمک به وبمستران فارسی زبان ساخته شده است. پیشاپیش از تمام کسانی که ما را در این راه کمک می کنند سپاسگذاریم. برای ساخت پلاگین یاب هزینه، تلاش و زمان زیادی صرف شده است و خواهد شد. ایجاد محتوای متنوع و جذاب (مقالات آموزشی، ویدیوهای سرگرمکننده، اینفوگرافیکهای کاربردی و…) میتواند طیف وسیعی از مخاطبان را جذب کند. با تشویق مشتریان به نوشتن نظرات مثبت و قرار دادن لینک به وبسایت شما.
به همین دلیل معمولا قیمت سئو وردپرس از سایت های برنامه نویس شده کمتر می باشد. البته برخلاف مدل هزینه سئو ماهیانه، این مدل بیشترین محبوبیت را در بین کارفرمایان دارند. زیرا کارفرما درگیر موارد مختلف نمی شود و تنها پس از اتمام پروژه منتظر نتیجه ای که انتظارش را دارند و برای آن هزینه پرداخت کرده اند را می شوند. در این روش شرکت سئو یک قیمت ثابت در هر ماه مشخص می کند و لیستی از کارهای و فعالیت هایی که باید صورت بگیرد را ابتدای هر ماه برای کارفرما ارسال میکند. در نهایت انتهای هرماه گزارشی از روند کارهایی که برنامه ریزی شده بود را به کارفرما ارئه می دهد.
چنین گزارشهایی به جلبتوجه بنگاههای خبری، بلاگرها و فعالان حرفهای صنعت منجر میشوند. کسب برند منشن و بکلینک جزو دستاوردهای ارزشمند این استراتژی هستند. یک ترفند طلایی، دستیابی به دادههای خاص حوزه است که دیگران به آن دسترسی ندارند. انتشار پادکست و برگزاری وبینار برای ارسال سیگنال اعتماد (Trust Signal) به موتور جستجو باید با برنامه منظم انجام شود. بینظمی در تولید این فرمتها هم روی تجربه کاربری و هم جلب اعتماد موتور جستجو اثر منفی دارد. برند منشن یعنی سایت مشهور است و در میان فعالان حوزه بر سر زبانهاست.
مقاله ما را درمورد “بهترین ابزار های رایگان برای بررسی سئو سایت کدام است” را از دست ندهید. برای این کار، پیشنهاد میکنیم که مقاله “ایمیل مارکتینگ” را با دقت بالایی مطالعه کنید تا با اصول و زوایای این فرایند تبلیغاتی در دنیای کسب و کارهای آنلاین آشناتر شوید. شما میتوانید با مطالعه مقاله “بک لینک چیست”، توضیحات کاملتری در خصوص این فرایند و نحوه انجام آن به دست بیاورید. ما در تسمینو، اهمیت مسائل آف پیج سایت را درک کردهایم و بههمین دلیل در این مقاله به بررسی آن پرداختیم. با ارائه یک تعریف و بررسی اهمیت آف پیج در قالب مطالب فوق، سعی کردیم بخشی از زوایای مبهم را روشن کنیم. بهینهسازی بیشازحد در نگاه موتور جستجو و حتی مخاطب غیرطبیعی جلوه میکند.
زیرا گوگل، به سایت هایی که صرفا از یک روش سئوی خارجی خود را تقویت میکنند، مشکوک میشود و ممکن است آن ها را پنالتی کند! برای بررسی دلایل پنالتی شدن سایت خود و راههای رفع آن، مقاله ما را مطالعه کنید. بدون اندازهگیری موفقیت و شاخص های عملکرد کلیدی (KPIs)، هر اقدام بهینهسازی خارجی مثل قدمزدن در تاریکی است. بررسی دائمی بازخورد و سازگاری طبق دادههای خروجی به موفقیت کمک میکند. در ادامه به معرفی معیارها و ابزارهای سنجش عملکرد سئو خارجی پرداختهایم.
هرچه تعداد وبسایتهای سطح بالاتری به وبسایت مورد نظر لینک داده باشند، به همان نسبت رتبه وبسایت بالاتر و جایگاه و ارزش وبسایت در فهرست نتایج جستجو، بالاتر خواهد رفت. سئو خارجی وبسایت، نشانگر خیلی خوبی درباره چگونگی درک جهان (سایر وبسایتها و کاربران) از یک وبسایت خاص است. وبسایتی که تولید محتوای با کیفیت و نیز انتشار محتوای سئو شده را سرلوحه فعالیت خود قرار دهد، به احتمال زیاد اشارات و مراجعاتی (بک لینک) از وبسایتهای دیگر خواهد داشت. این بکلینکها با ارتقای رتبه وبسایت سبب معرفی بیشتر آن در رسانههای اجتماعی شده و کاربران بیشتری را به سمت خود هدایت کند. بخشی از هزینه سئو سایت که بسیار قابل توجه است حوزه تولید محتوا میباشد. در واقع ما برای آنکه بتوانیم تکنیکها و رویکردهای سئو را به بهترین شکل پیاده سازی کنیم نیاز به محتوای سئو شده داریم.
مثلا بعضی شرکتها برای اینکه سریعتر سایت شما را به نتیجه برسانند از سئو کلاه سیاه استفاده میکنند. گوگل سایتهایی که از این نوع سئو استفاده میکنند را جریمه میکند و آنها از صفحهٔ اول نتایج خود حذف میکند. به عبارت دیگر استفاده از سئو کلاه سیاه تمام زحمات و هزینۀ شما را به هدر خواهد داد. ممکن است شما بخواهید برای وبسایتتان فقط یکی از روشهای سئو را انجام دهید. در این صورت شرکتهایی هستند که فقط سئو داخلی یا سئو خارجی را برای وبسایت شما انجام دهند.
از طرفی برای تکمیل فرآیند سئو باید حتما روی سئو خارجی یا off page seo سایت شما نیز فعالیت شود. در ادامه می خواهیم خدماتی که در کدام از این بخش ها ارائه می شود به همراه عوامل موثر بر تعرفه سئو سایت صحبت کنیم. سئو داخلی با خود صفحه وب و نحوه پیوند آن برای موتورهای جستجو و کاربران ارتباط دارد. باید بدانید وقتی که موتورهای جستجو در حال ارزیابی یک وب سایت هستند، رتبه بندی انجام شده بر پایه سطح صفحه صورت می گیرد. به همین جهت مهم است که به بهینه سازی هر صفحه در وب سایت توجه ویژه شود.
یکی از قدرتمندترین و جامعترین ابزارهای تحلیل بک لینک است که امکانات گستردهای را برای بررسی لینکها، کلمات کلیدی، ترافیک و … ارائه میدهد. اندازهگیری و ارزیابی نتایج سئو خارجی، بسیار مهم است تا بتوانید میزان موفقیت استراتژیهای خود را بسنجید و در صورت نیاز، آنها را اصلاح کنید. شبکههای اجتماعی علاوه بر افزایش آگاهی از برند، میتوانند به عنوان یک منبع ترافیک و لینک سازی نیز عمل کنند. بازاریابی محتوا به ایجاد و انتشار محتوای باکیفیت و جذاب برای جذب مخاطب و جلب لینکهای طبیعی گفته میشود. محتوای شما میتواند شامل مقالات، ویدیوها، اینفوگرافیکها، پادکستها و… باشد.
دی ام تابان یکی از شرکتهای سئو است که در کنار سایر مجموعههای فعال در این حوزه، خدماتی در زمینه سئو و دیجیتال مارکتینگ ارائه میدهد. این شرکت با مدیریت پروژههای مختلف و اجرای استراتژیهای مختلف سئو ، در بهبود رتبه سایتها نقش دارد. این مجموعه همزمان چندین پروژه سئو را مدیریت میکند و تجربه همکاری با کسبوکارهای مختلف را دارد. ابزاری چندکاره برای سئو، بازاریابی محتوا و رقابت سنجی است که قابلیتهای مختلفی برای تحلیل بک لینکها، تحقیق کلمات کلیدی و بررسی عملکرد وبسایت ارائه میدهد. لینک سازی به فرایند کسب لینک از وبسایتهای دیگر به وبسایت شما گفته میشود. این لینکها مانند رأی اعتماد سایر وبسایتها به محتوای شما عمل میکنند.
و تنها زمانی شما می توانید حرف شخص یا شرکتی را در این زمینه باور کنید که نمونه کارهای آن شرکت را در خصوص سئو سایت مشاهده نمایید. برای افزایش رنک وب سایت خود در گوگل امروز بهترین زمان ممکن است،برای شروع فردا دیر نیست ولی قطعا امروز بهتر زمان است. ابتدا شما باید بدانید که یک سئو کار حرفه ای و یا تیم سئو چگونه وب سایت شما را بهینه می کنند. در پایان، هزینهی بهینهسازی محتوا بستگی به نیازهای سایت شما و اهداف تجاری شما دارد. در این قسمت از بهینه سازی پیشرفت کار بیشتر در جهت افزایش ترافیک به صورت ماهیانه صورت می گیرد. از وب سایت و یا اصطلاحا در قسمت off page seo صورت می گیرد، را شامل می شود.
امروزه بیشتر کسب و کار های موفق قیمت و هزینه سئوی سایت خود را در لیست هزینه ها قرار نمی دهند. سئو خارجی به میزان فعالیت در شبکه های اجتماعی کیفیت و کمیت بک لینک ها و غیره وابسته است. همچنین باید به اهمیت نتایج و تجربیات ارائه دهنده توجه کنید، اگر یک ارائهدهنده دارای سابقه و تجربههای موفق در ارائه خدمات سئو است، احتمالاً هزینه سئو وب سایت بالاتری هم ارائه می دهد. قیمت سئو و بهینهسازی وبسایت به مجموعهای از عوامل متفاوت بستگی دارد. در وب داران قیمت سئو از ماهیانه 2 میلیون تا بالای 20 میلیون متغیر است.
اینکه ممکن است در ماههای ابتدایی هیچ درآمدی از این روش نداشته باشید و فقط باید برای جذب مخاطب تلاش کنید. یعنی امکان دارد در یک ماه فروش شما کمتر از 1 میلیون تومان و در ماه دیگر 10 میلیون تومان باشد. جالب است بدانید که وب سایت Awin در سال 2017 وب سایت ShareASale را خریداری کرد. این دو شرکت هر دو در زمینه افیلیت مارکتینگ فعالیت میکنند؛ اما بعد از خرید همچنان به صورت جداگانه مدیریت میشوند. یکی از دیگر از معروفترین سیستمهای همکاری در فروش ایرانی، میهن استور است.
در این بخش امکان کنترل ارتباط معنایی در لینکهای منتهی به سایت نیز وجود دارد. گوگل به روابط موثق که تخصص و آتوریتی را ثابت کنند، پاداش میدهد. هم نشری محتوا یا انتشار مجدد مقاله در سایتهای دیگر میتواند نوعی پست مهمان محسوب شود. برای آنکه بهخوبی متوجه شویم تفاوت سئو داخلی با سئو خارجی چیست، باید آنها را بهعنوان دو فاکتور مجزای سئو در نظر بگیریم. هر دو شاخه رؤیتپذیری (Visibility) و اعتبار سایت (Credibility) را شکل میدهند.
اصولا شما می توانید در هر رپورتاژ تنها 3 لینک به سایت خود بدهید. منظور از سئو داخلی یا آن پیج، اقداماتی است که به صورت مستقیم روی سایت انجام می دهید. نحوه انجام این اقدامات و همچنین تغییرات، کاملا به عهده خود شما بوده و می توانید آن را کنترل کنید. انجمنها و فرومها مانند میدانهای مبارزهای هستند که هر کسی برای اثبات خود تلاش میکند. پس در شبکههای اجتماعی قدرتمند ظاهر شوید، با مخاطبین خود حرفه ای برخورد کنید و از آن به عنوان کانالی برای معرفی برند خود استفاده کنید.
در وردپرس کدهای داخلی سایت بهنیه می شوند و افزونه های بسیار متعددی برای بهبود سئو سایت وجود دارد که هر از چند گاهی آپدیت و تکمیل تر می شوند. هزینه سئوی سایت های وردپرسی نیز همانند دیگر سایت های بستگی به سختی کلمه کلیدی، چند سیلاب بودن آن و رقابت در آن کلمه هستند. امروزه بیشتر صاحبان کسبوکار و افرادی که به صورت آنلاین با مشتریان خود سروکار دارند به اهمیت سئو پی بردهاند. تحقیقات نشان داده است که بیش از ۸۶ درصد مردم قبل از خرید یک محصول، به صورت آنلاین به جستجوی آن میپردازند یا محصولات مختلف را باهم مقایسه میکنند تا خرید بهتری داشته باشند. به همین دلیل قرار گرفتن در رتبههای برتر صفحۀ اول گوگل میتواند به فروش بیشتر شما کمک بسیاری بکند. اما نکتۀ مهم قیمت سئو و هزینهای است که باید برای آن پرداخت کنند.
درست مانند سئو داخلی در سئو خارجی نیز عوامل متنوعی وجود دارند که برای داشتن یک استراتژی سئو موفق و بهینه سازی سایت خود باید به همه آن ها توجه کنید. در این مقاله از رویال آکادمی قصد داریم به طور جامع به بررسی مفهوم “سئو خارجی” بپردازیم. میخواهیم با هم ببینیم که سئو خارجی دقیقاً چیست، چرا اینقدر اهمیت دارد و چه روشهایی برای اجرای موفق آن وجود دارد. اگر به دنبال افزایش ترافیک ارگانیک، بهبود رتبه در نتایج جستجو و در نهایت، دستیابی به موفقیت پایدار در دنیای آنلاین هستید، مطالعه این مقاله را به هیچ عنوان از دست ندهید. حتی اگر بهترین محتوای دنیا را در سایت خود داشته باشید، بدون سئو خارجی، انگار فروشگاهی دارید که هیچکس از وجودش خبر ندارد! سئو چیست؟ یعنی هر اقدامی که خارج از سایت خود انجام میدهید تا دیگران، از جمله موتورهای جستوجو، شما را ببینند و اعتبار بیشتری به سایتتان بدهند.
انتشار رپورتاژ در قالب یک محتوا در وبسایت های دارای دامنه معتبر بسیار تاثیر گذار است و میتواند باعث افزایش اعتبار شما نزد گوگل شود. البته قیمتی که به عنوان هزینه سئو سایت در نظر گرفته میشود فاصله زیادی با قیمت طراحی سایت با وردپرس دارد. زیرا این فرایند برای ارتقای بیزینس آنلاین است و میتواند باعث افزایش فروش و مشتریان شما شود. کمیت لینک سازی در سئو مهم است، اما نباید از کیفیت این لینک ها غافل شوید. در صورتی که اگر یک شرکت مالی و اعتباری به همان سایت که خدمات مالی ارائه می دهد لینک سازی کند، تاثیر مثبت بیشتری را به دنبال خواهد داشت. اعتبار دامنه یا DA، معیاری است که نشان میدهد وبسایت شما چقدر در موتورهای جستجو معتبر و قابل اعتماد است.
تصویری از سئو ارزشمند است که مملو از میانبرها و تکنیک های پیشرفته و نوین باشد. متأسفانه برخی شرکت ها به منظور ارائه سئوی ارزان قیمت، خدمات بی اثری را ارائه می دهند. اکنون باید روشن باشد دستیابی به سئوی موفقیت آمیز، کار ساده ای نیست. داخل لیست قیمت سئو معمولا ستونی به سئو ارزان قیمت اختصاص داده می شود که به سئوی پایه برای سایت های تازه تأسیس نیز معروف است. این سرویس اغلب برای مشاغل کوچک با بودجه محدود بازاریابی در نظر گرفته شده است. به عنوان مثال باغبانی، پیمانکاران ساختمانی محلی، آرایشگاه ها و صنایع وابسته می توانند از این نوع سئو استفاده کنند.
با برنامهریزی دقیق و آگاهی از هزینههای اقامت، حملونقل، خرید و تفریحات، میتوانید سفری دلپذیر به این شهر زیبای ترکیه داشته باشید و لحظات خوشی را با عزیزانتان تجربه کنید. اگر قصد دارید سفری کمهزینه و بهدور از ازدحام داشته باشید، فصل پاییز نیز انتخاب خوبی است. در این فصل با کاهش جمعیت و قیمتهای مناسبتر، میتوانید به راحتی از زیباییهای شهر بهرهمند شوید. اما اگر آبوهوای معتدل و فصول شلوغتر را ترجیح میدهید، بهار و تابستان گزینههای مناسبی هستند، هرچند که در این فصول هزینهها کمی بالاتر میروند. اگر به دنبال سفری اقتصادی و کمهزینه به وان ترکیه هستید، بهترین زمان سفر به وان ترکیه از لحاظ هزینه، فصل زمستان است.
خرید دوره آموزش سئو کلاه خاکستری